world-news

jeu poker des cafards avis

Keith O ' Loughlin, SG Digital SVP Sportsbook, mówi, że dostawcy zakładów sportowych powinny dać pierwszeństwo skalowalności, a nie prędkości wyjścia na rynek w USA.SG Digital exec uważa, że amerykańskie zakłady sportowe będą testować platformę na "ich skrajne granice", zwłaszcza podczas Pucharu Stanleya i Marcowego szaleństwa, które niedawno doprowadziły do rekordowego przetwarzania w Nevadzie i zwiększyły dochody w kilku innych stanach USA.Dlatego O ' Loughlin docenia siłę platformy zakładów sportowych nad tym, jak szybko może wejść w regulowany państwowy rynek.Mówi Gambling Insider: "W miarę, jak zakłady sportowe w USA coraz popularniejsze, platformy będą testowane w najbardziej ekstremalnych granic, zwłaszcza podczas sztandarowych amerykańskich wydarzeń sportowych, takich jak March Madness lub Puchar Stanleya."W ten sposób, podczas gdy szybkość wejścia na rynek powinna być kluczowym elementem strategii każdego operatora lub dostawcy w USA, skalowalność powinna zająć pierwsze miejsce.Gdy gracze ruszą masowo, operatorzy silne, wytrzymałe rozwiązania wyjdą na pierwsze miejsce."O ' Loughlin występował wyłącznie dla майско-czerwcowego wydania magazynu Gambling Insider.Zarejestruj się za darmo tutaj, aby przeczytać pełną wersję artykułu po jej publikacji. jeu poker des cafards avis.