article

Red Rock Casino Hell's Kitchen

Google zamierza wprowadzić proces weryfikacji dla wszystkich organizacji, które chciałyby się reklamować na swojej platformie, w tym firmy reklamowe hazardu, czytamy w ostatnim poście na blogu.John Canfield, produkt GooglePrzewodnik, dyrektor integralności reklamy, używał oficjalny blog firmy, aby poinformować opinię publiczną o nadchodzących zmianach w polityce reklamowej technologicznegogiganta.Mając na uwadze przejrzystość,platforma technologiczna postanowiła daćużytkownikom możliwość w pełni zdawać sobie sprawę, kto stoi za każdym adware, które widzą, dając im wybór i kontrolę, abywybrać to, co chcą zobaczyć, i to, co chcą filtrować.Oprócz obecnie dostępnych ustawień reklam, które pozwalają spersonalizować lub nawet zrezygnować z wyświetlania treści reklamowych, Google będzie starać się informować nie tylko o tym, dlaczego im było pokazane konkretne ogłoszenie, ale i o reklamie obiekcie stojącym za nim.Z 2018 roku Google wystawia wszystkich politycznych reklamodawców rygorystycznej polityce weryfikacji tożsamości, jeśli chcą uruchomić wyborczy reklamy na platformie, polityka, która pozwoliła firmie technologicznej do osiągnięcia wyższego poziomu przejrzystości, z powodzeniem udało się zidentyfikować polityczne i inne organizacje w 30 krajach, jak przyznaje John Canfield.Opierając się na tych wynikach Google postanowiła rozszerzyć zasadę weryfikacji tożsamości na wszystkich reklamodawców na swojej platformie.Nastąpi powolny proces wdrażania nowej polityki, która będzietrwać przez kilka lat, dopóki nie zostanie w pełni zrealizowany, ale reklamodawcomwkrótce zostanie poproszony o identyfikację, jeśli chcą kupować reklamy naplatformie.Trzeba im przedstawićdokumenty do identyfikacji,w tym dokumenty dotyczące rejestracji działalności gospodarczejpotwierdzające, kim są i w jakim kraju mieszkają, ponieważ od tegolata Google zamierzaświadczeniaużytkownikom informacje na temat рекламодателе, stojącym za wyświetlanych reklam.Oprócz tego, że polityka ta pozwala użytkownikom podejmować w pełniświadome decyzje o tym, jakie reklamy oglądać, ona ma na celu poprawę zdrowiacyfrowego ekosystemu Google, zapobieganie inawet eliminując wszelkie próby zniekształcenia informacji przez niektóre organizacje, twierdzeniem, że są kimś, kim nie są.Dla firm branży hazardu nowe działania nic nie zmienią, ponieważ wymóg identyfikacji klientów już od wielu lat jest podstawą każdego regulowanego rynku, i regulatory nakładają poważne kary finansowe na każdego operatora, który wykonuje swoje obowiązki związane z przepisami.Zaostrzenie przepisów dla branży, jednak jest mały zwrot w polityce Google, która do tej pory zbudowano wokół wyjątków i tkania reklamowych ograniczeń dla firm hazardowych, szczególnie w USA.Wstępna weryfikacja tożsamościrozpocznie się stopniowo w USA iod tego czasu będzie się rozwijać na całym świecie,zauważa dyrektor ds Red Rock Casino Hell's Kitchen. produktów Google.Tenproces będzie nadal skali po uruchomieniu, a Google będzie ściśle współpracowaćze wszystkimi organizacjami reklamowymi, aby nadal rozwijać poziom przydatneinformacji, które platforma oferuje swoim użytkownikom.Głównym celem Google-osiągnięcia świadomej adware doświadczeniai rozszerzenie zasady weryfikacji-jest to krok do osiągnięcia tego celu, wnioskuje John Canfield.Jeden z największych operatorów kasyn i bukmacherów w USA MGM Resorts International, znajduje się na progu zakończenia transakcji, która, jego zdaniem, zmieni zasady gry.MGM chce odkupić Entain Plc, aby w pełni kontrolować wspólnie przewodniczył operatora zakładów sportowych BetMGM, i teraz może zrobić jeszcze jeden zakład.Jeszcze w styczniu MGM Elas Digital, oprogramowanie firmy w блокчейн przestrzeni, zaprezentowała w australijski Senat raport z dokładnym opisem możliwości Bitcoin SV.Ten artykuł został zaprezentowany jako część większej partii z 60 artykułów przedstawicieli branży, w tym криптобиржу Kraken, bankowe i ubezpieczeniowe firmy, regulatory i nawet bank centralny Australii.Элас twierdzi, że W siódmym odcinku "Mieszania" założyciel Transmira Robert Rice ujawnia, jakie korzyści augmented reality wraz z technologią Bitcoin SV może przynieść operatorom kasyn.Rice uznaje znaczenie wysokiej skalowalności BSV.Ponadto, przewiduje on, że augmented reality (AR) może być wykorzystana w przyszłości do kampanii marketingowych, a także na budowanie mostów między stanem Illinois i jego gry terminalami video gaming terminals (VGT), które poinformowały o dochodzie nieco ponad 213 mln dolarów.Jest to ogromny wzrost w porównaniu z ostatnimi dwoma latami, ponieważ przychody o 57% wyższe dochody VGT, uzyskanych w czerwcu 2019 roku numer telefonu do kasyna wendover nugget. Jeden z zaproponowanych A planów pozwól odwiedzającym kasyno palić papierosy na różnych piętrach został przełożony przez Radę Шривпорта.Radny James Флерри niedawno wniósł poprawkę, w której wyraził nadzieję, że goście kasyna będą mogli palić.Poprawka nie ujrzy światła, a to oznacza, że kasyno Шривпорта będą stanowić Dwa odrębne ustawy (S 269/ H 506) w Massachusetts, mających na celu legalizację zakładów sportowych na Beacon Hill, ponieważ komitet dano czas do niedzieli, aby głosować na nich.Massachusetts wkrótce może dołączyć do sąsiednich stanów zjednoczonych i pozwolić swoim mieszkańcom postawić na sport.Dwa oddzielne konta, Zobacz najnowsze wiadomości hazardu branży dostarczane prosto do skrzynki odbiorczej.YouTube zakazane reklamy na kilka tematów ze swojego widzialnego bloku reklamowego masthead, w tym reklamy, polityki, wyborów, alkoholu i hazardu.YouTube zakazuje reklamy wyborów, alkoholu i hazardu Z tego poniedziałku YouTube zakazuje reklamy w swojej jednostce reklamowej masthead z kilku tematów, w tym polityczne wybory, alkohol, hazard (w tym zakłady sportowe i gry w kasynie), a od 1 marca aplikacji dla zakładów na prawdziwe pieniądze będą dostępne w sklepie Google Play w 15 nowych krajach, w tym Stany Zjednoczone.Google ogłosił w czwartek, że mieszkańcy USA wkrótce będą mogli korzystać z aplikacjami dla zakładów i gier w sklepie Google Play.Gracze Apple oskarżony o rozmieszczeniu, pomocy i uzyskaniu zysków z nielegalnych gier w portalach kasyno, które identyfikują, нацеливают i wykorzystują wrażliwych ludzi.Apple, która generuje zyski Z Nielegalnych gier w Kasynie Technologiczny gigant Apple Inc.został oskarżony o rozmieszczeniu, pomocy i uzyskaniu zysków z nielegalnych darmowych aplikacji social casino w App Store.Pozew jest również oskarża Google i wyszukiwarki, a technologiczny gigant Google ograniczy dostęp konsumentów do reklamy hazardu i alkoholu, dając użytkownikom możliwość wyłączenia reklam, które nie chcą widzieć.Technologiczny gigant wyszukiwania Google w celu ograniczenia hazardu, reklamy alkoholu Google stara się poszerzyć możliwości wrażliwych konsumentów, pozwalając im filtrować wrażliwy treści i ograniczać alkohol Apple i Google mogą spotkać się z potencjalnymi federalnych postępowaniem sądowym z powodu tego, że rzekomo oferują darmowe gry, aplikacje (F2P), dostępne dla mieszkańców Alabamy.Ponadto, w Connecticut z powodu podobnych F2P gier kobieta złożyła pozew przeciwko Apple.Mimo, że pozwy zostały złożone w różnych stanach, są podobne, ponieważ powodowie twierdzą, że pobrane aplikacje, które są F2P, na przykład włoskie narodowe związku Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AgCOM) ogłosił w czwartek, że globalna wyszukiwarka Google została ukarana grzywną za naruszenie całkowitego zakazu reklamy gier hazardowych w kraju.Ogłoszenie o licytacji na stronie wyników wyszukiwania AgCOM nie dało więcej informacji na temat kwoty sankcji finansowych nałożonych na Google Ireland Ltd, włoski narodowy urząd komunikacji Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AgCOM) poinformował o konieczności dalszego dochodzenia w odniesieniu do Google w związku z ewentualnym naruszeniem całkowitego zakazu reklamy gier hazardowych.Organ ten prowadzi działalność Google Inc, Google Italy i Google Ireland w ранжированию zagranicznych operatorów gier hazardowych w wynikach wyszukiwania Google.AgCOM studiuje online pozew Facebook i Google face za to, że rzekomo koordynowały swoje wysiłki zmierzające do zakazu reklamy monet w 2018 roku, ponieważ kancelaria JPB Liberty dziś złożyła pozew zbiorowy przeciwko медиагигантов.Roszczenie zgłoszone do sądu Federalnego w Nowej Południowej Walii (NSW), Australia, zebrał do tej pory ponad 600 milionów dolarów pozwów i "The Independent" ujawniła problemy z wyszukiwaniem Google, нацеленными na słabszych graczy, aby grać w mocnych zagranicznych kasyn nawet po samowykluczenia w Gamstop.Zapytania Gamstop, манипулируемые do tego, aby zwabić Problematycznych graczy Hazardu uzależnionych może być na większe ilości reklam, związanych z hazardem, kiedy szukają źródeł pomocy, informuje The Independent", brytyjskie MEDIA.Podczas wyszukiwania Gamstop, prawdziwe kasyno bonus bez depozytu.