archive

co to są podróże w pokera

Josh Джоллифф, dyrektor sprzedaży w Europie i Afryce w Genius Sports Media, uważa, że operatorzy muszą skupić się na budowaniu lojalności wśród klientów, dla walki z odpływu podczas letnich mistrzostw Europy w piłce nożnej (Euro).Джоллифф powiedział Gambling Insider, że będzie duże prawdopodobieństwo odpływu podczas turnieju piłkarskiego, jeśli "właściwa strategia utrzymania nie będzie na miejscu."On powiedział: "Uprawa lojalnościowe, jak to możliwe, będzie to jeden z głównych problemów, które należy pokonać, co komplikuje fakt, że większość graczy ma kilka kont i codziennie są narażone na nowe propozycje rejestracji".Джоллифф wyjaśnił, jak tworzenie atrakcyjnych kampanii marketingowych może pomóc operatorom utrzymać zainteresowanie graczy na całym euro.Łącząc wiedzę swojej bazy graczy z danymi w grze i statystyki turniejów, Jolliffe uważa, że operatorzy mogą zapewnić, aby sportowe książki były "aktualne i atrakcyjne", pozwalając im maksymalnie wykorzystać oczekiwane wydarzenie sportowe.On powiedział: "uważamy, że odpowiedź leży w tworzeniu kampanii, które pozostają istotne dla całego turnieju, a to oznacza, że konfigurujesz swoje twórcze wykonanie dla każdego rynku i maksymalnie przyciągnąć swoją lokalną grupę docelową."Większość zespołów marketingowych będą planować swoje typowane kampanii na długo przed rozpoczęciem turnieju, ale nauczyliśmy się przez te lata, jak ważne jest, aby dostosować swoje strategie marketingowe na podstawie wyników meczów i zawodów".Джоллифф rozmawiał z Gambling Insider dla naszego dziennika zakładów sportowych Focus.Kliknij tutaj, aby przeczytać pełną funkcję podglądu Euros 2020, gdy jest ona dostępna. co to są podróże w pokera.