world-news

to 4 misie kasyno otwarte

Robin Reed, dyrektor generalny Gaming Innovation Group, mówi wyłącznie Gambling Insider na temat wyników finansowych grupy za drugi kwartał 2018 roku i przyszłych możliwościach wzrostu.Przychody GiG wzrosła o 39% w ujęciu rocznym, do 36,9 mln euro ($42,1 mln), podczas gdy organiczna przychody wzrosły o 30%.Jeśli twoje dochody rosną tak szybko, dlaczego twoim EBITDA trochę spadł z 1,9 mln euro do 1,7 mln euro w swoim ostatnim raporcie za drugi kwartał?Jesteśmy w stanie, gdy aktywnie inwestujemy.Aby być konkurencyjnym, trzeba było rozwijać na wielu branż, a teraz rozszerzyły się do tego stopnia, że mamy napięcie oferta na każdej dużej pionie.Oczywiście, ten okres ekspansji negatywnie wpłynął na naszej EBITDA w perspektywie krótkoterminowej, ale teraz jesteśmy gotowi do wzrostu, ponieważ pracujemy pełną parą.W rezultacie, zobaczymy, że w przyszłości nasz EBITDA poprawi.GiG Comply zamierza podpisać kontrakt z dwoma nowymi klientami zewnętrznymi.Jaki wpływ twoim zdaniem, strona internetowa będzie na przyszłą wydajność?Compliance-to chyba najważniejszy aspekt, z którym teraz stoją duzi operatorzy branży gier online, dlatego wiele z nich, włączając w to nas samych, stawiają compliance w centrum swoich operacji biznesowych.Już zaczęliśmy jeździć produktu GiG Comply, zapewniając sobie dwa nadchodzących umowy i duże odsetki.To na pewno może to być przydatne dla naszej działalności i dochodów w przyszłości, z powodu silnego zainteresowania, które już widzieliśmy.Marketingowe koszty spadają w porównaniu z głównych dochodów.- Dlaczego to jest?Zwiększyliśmy marketingowe koszty w przeddzień mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji, i w rezultacie nasz udział wydatków na marketing wzrosła w okresie do turnieju.Jednak teraz skupiliśmy się na marketingu wydajności.Po zakończeniu mistrzostw świata spodziewamy się, że marketingowa część będzie jeszcze mniej.Nie możesz mi powiedzieć o żadnych nowych krajach, w których GiG obecnie planuje rozszerzyć się w najbliższej przyszłości?Obecnie jesteśmy bardzo zadowoleni z tego produktową portfelem, który mamy i który rozwijamy.Dlatego chodzi o rozszerzeniu naszej geograficznego systemu.Mowa też jest o tym, aby jeszcze bardziej poprawić nasze istniejących produktów, ich wysokiej jakości i w ogóle zoptymalizować tam, gdzie jest to możliwe.Co stoi za twoim partnerstwem z Hard Rock International?Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Hard Rock wybrała nas do tego partnerstwa, a także pomogła im udać się w New Jersey z ich ofertą kasyna w lipcu.Jeszcze jedną rzeczą, z której byliśmy zadowoleni, w związku z tym partnerstwem, był fakt, że Hard Rock ma ambicje stać się największym online przez operatora w stanie, co też mogło by przynieść nam korzyści finansowe.Czy można zobaczyć jeszcze wiele możliwości regulacyjnych, takich jak zniesienie Ustawy o ochronie profesjonalnych i amatorskich sportów (PASPA) w USA, otwierającym nowe możliwości dla koncertów w najbliższej przyszłości?Jesteśmy jedną z niewielu firm, które przeszły pełną certyfikację w New Jersey, co, oczywiście, jest dozwolone i pozwoli nam nawiązać wiele nowych znajomości.Jesteśmy również bardzo dobrze позиционируемся w USA, aby zalogować się na inne państwa, ponieważ coraz więcej rynków zaczynają się otwierać.Szwecja teraz zaczyna przechodzić swoje deregulacja, dlatego podajemy tam nasz wniosek.Badamy także możliwość wyjścia na duński rynek wraz z kilkoma innymi miejscami w Europie, gdzie planujemy uzyskać nowych licencji w przyszłym roku.Korzyści, które mamy, polega na tym, że zwykle wychodzimy na nowy rynek z jednym z naszych B2C-operatorów, aby uzasadnić inwestycje w nowe rozporządzenia.To jest nasz własny, unikalny podejście.Czy widzisz, że przepaść między swoimi B2C i B2B firm zmniejsza się w przyszłości?GiG ma stać się największą firmą z pełnym zakresem usług w branży gier online.Skupiamy się na naszej branży B2B, i rośnie bardzo szybko, z prędkością 80% w ujęciu rocznym.Operatorzy odgrywają rolę w osiągnięciu tego celu, dostarczając oddziałów, które znajdują się w naszym programie partnerskim.To pomaga zwiększyć nasze ilości i zapewnić lepszą szerokość dostaw.W wyniku B2B potencjalnie może rosnąć nawet szybciej, niż biznes B2C, był wolny do przodu.Jakie są główne strategiczne inicjatywy w celu promowania GiG do przodu?Skupiamy się na naszej операторском biznesie, ponieważ chcemy stworzyć potężne marki na kilku wybranych rynkach, dlatego konsolidujemy nasze grupy fokusowe i marketingowe koszty.Rezygnujemy z tradycyjnego marketingu online - gry i zamiast tego przechodzimy do marketingu cyfrowego wydajności.Odporność, wraz z zachowaniem wymogów, stawia się w centrum naszej działalności.Ostatecznie, oczywiście, jesteśmy firma technologiczna domyślnie, i wszystko, co robimy, wynika z naszej własnej technologii i naszych produktów.Rzecz w tym, aby skupić się na tym, aby nasza technologia i nasz produkt do perfekcji, abyśmy mogli stać się najbardziej skalowalne firmą na Ziemi. to 4 misie kasyno otwarte.