rated

piekło lub wysoka woda urzędnik kasyna

Kindred Group uruchomiła nową kampanię poprzez swoją markę 32Red, mającą na celu promocję zdrowego lekkomyślnie zachowania i rozpowszechnianie informacji o GambleAware.W ramach kampanii "Zostań pod kontrolą" zostanie pokazana seria filmów na YouTube, w których niektóre z kluczowych sportowych partnerów operatora omawiają problem problemowych hazardu.Pierwszy film w serii pokazuje zawodnika/trenera klubu piłkarskiego "Derby County" Wayne Rooney, który omawia własną problem z byłym profesjonalnym piłkarzem Scotta Davisa.Informując o rozpoczęciu kampanii, Neil Bunbury, dyrektor generalny Kindred w wielkiej Brytanii, powiedział: "To jest część naszego zaangażowania moralnego i odpowiedzialności finansowej, którą musimy skutecznie rozwiązać problem hazardu w 2020 roku, jak i poza nim."32Red był w centrum sporów w sierpniu ubiegłego roku, po tym, jak zdecydowano, że Rooney będzie nosić koszulę nr 32, kiedy to dołączył do Derby Country w ramach sponsoringu klubu z 32Red.Od tego czasu operator poinformował o zwiększeniu uwagi do swoich odpowiedzialny zobowiązań wynikających z hazardu, w tym o zwiększeniu bezpieczeństwa hazardu, gdy dwie sponsorowane 32Red drużyny grają ze sobą.32Red obecnie ma pięć sponsorskich transakcji w piłce nożnej z Leeds United, Middlesbrough, Preston North End, Rangers i Derby County. piekło lub wysoka woda urzędnik kasyna.