posts

casino de parana esta abierto hoy

Reklama telewizyjna europejskiego giganta rezerwacji w Coral po raz kolejny zmierzyła się z Systemem w zakresie normy (ASA) za szczery presję na zawodników, aby grali w gry hazardowe, zauważając po raz dziesiąty w ciągu trzech lat, że jego гибралтарская spółka zależna Koral Interactive została wystawiona przed ASA.W reklamie, która po raz pierwszy została pokazana 16 kwietnia 2017 roku, było kilka stylizowane klipów piłkarzy, grających w piłkę nożną, z głosem lektora, który brzmiał: "Piękna gra, którą można zobaczyć, czy możesz wziąć w nim udziału z ostatnim rafy działania.Więc widz lub gracz?Decyzja należy do ciebie.Koral.Bierz udział w akcji casino de parana esta abierto hoy. Źródła w ASA potwierdziły, że dwa skarżącego twierdzili, że reklama była szkodliwe i nieodpowiedzialne, bo uważali, że głos lektora myśli, że tylko gracze byli prawdziwymi "graczami" i że hazard były lepsze, niż oglądać sport.To skłoniło ASA przeprowadzić śledztwo reklamy.Odpowiadając na te roszczenia, Coral Interactive poinformowała, że nie uważa reklamy szkodliwych lub niedbała w każdym przypadku.Uważali, że głos lektora pyta, zainteresowany czy widz w tym, aby postawić zakład, a także obejrzeć mecz.Coral Interactive poinformowała, że nie uważają oni, że ton głosu lektora był szczerze asertywny lub agresywne w jego promowaniu lekkomyślnie elementu, twierdząc, że jest to bardzo prosta i прозаичное czytanie.Firma oświadczyła, że kluczowym zwrotem używanym w głosie lektora, było "Ty decydujesz", że, jej zdaniem, daje widzowi możliwość dokonania świadomego wyboru.Coral czułam, że nie było żadnej presji, aby postawić zakład, lub jakiegokolwiek śladu na to, że tylko gracze byli "prawdziwymi graczami", i że hazard w ten sposób ulepszają osobisty wizerunek człowieka.Powiedzieli, że wyrażenie "do Wzięcia udziału w akcji" była wezwaniem do działania po przedstawionej stawki dla tych, którzy są zainteresowani w tym, aby postawić, i to nie było zrobione w taki sposób, aby przypuszczać, że widz będzie lepiej uczestniczyć.Jednak, mimo protestów firmy ASA poparła skargi i dowiedziałam się, że ogólny ton reklamy na myśli to, że gry hazardowe były bardziej ekscytujące, niż być widzem lub grać w gry.On również czuł, że zbyt dużo uwagi poświęcono termin "gracz" w głosie lektora, co przyczyniło się ogólne wrażenie, że hazard poprawić osobisty wizerunek.ASA uznała, że reklama narusza kodeksy postępowania nadawania 1.4 (odpowiedzialność Społeczna) i kodeksy 17.3.6 i 17.3.5 (Hazard), odpowiednio, i zabroniła ponowne pojawienie się reklam w jej obecnej formie. najlepszy w gnieździe święty paladyn legendarny.