popular-news

ffx empty 4 slot armor

"Mecz, wykonane w akcji sportowego raju" ffx empty 4 slot armor. Oto jak dyrektor studia Yggdrasil Christopher Мифсуд opisuje współpraca dostawcy z Nitro Circus do jego pierwszej w historii marki gier gry.Gra, która ukaże się w listopadzie, jest wynikiem współpracy pomiędzy Nitro Circus i trzema studiami Yggdrasil w Krakowie, Malcie i Sztokholmie.Gniazdo może pochwalić się szeregiem unikalnych funkcji, a nawet pozwala graczom korzystać z sofy i wanny zamiast rowerów – to, że zawodnicy Nitro Circus robić w życiu.W oczekiwaniu na jego uruchomienia Мифсуд i rozdział Slots Jonas Страндман (poniżej) rozmawialiśmy z Gambling Insider na Malcie o pierwszym zakładzie Yggdrasil w świecie markowych slotów.Jaki wkład wniósł Nitro Circus w projekt gry i co chcieli zobaczyć od produktu?PATRZ: Klucz do sukcesu gry jest to, że trzeba jej było jak najwięcej reprezentować swoją markę.Co do mechaniki, to Nitro polegał na nas i nasze doświadczenie.W przeważającej części jest on chodził tam i z powrotem, pracując w stałej współpracy.Zaprezentowaliśmy Nitro z gry bonusowej bardzo wcześnie, aby mogli przetestować i poznać jej jak można bardziej dokładnie, bo to jest ich marka.Oczywiście, musieliśmy uzyskać zgodę na zdjęcia ich sportowców, ich logo i kilka innych obszarów własności intelektualnej.Byli bardzo przychylni i pozwolili nam robić to, co robimy najlepiej.Były i takie drobiazgi, jak zmiana postaci obrazów i rozmycie sponsorów.Z nimi wspaniale było pracować.Wcześniej pracowałem na Disney, a w przeszłości pracował z własnością intelektualną w Showtime nad grą "Dexter".To był bardzo płynny proces.Praca z Nitro Circus była spełnieniem marzenia.Ich ocena była "zrób fajne gry i reprezentowanie nas jak najlepiej", i zrobiliśmy to.Sportowcy kochają gry i sztuczki, które sprawiają, że wewnątrz siebie.Byliśmy najbardziej realistyczne z mechaniki, ale również gra bardzo fajna i wciągająca.Jak dobrze nadaje się Nitro Circus i czy zobaczymy więcej markowych automatów do gier od Yggdrasil?CM: To musi być odpowiedni partner.Byliśmy bardzo selektywny w wyborze Nitro Circus, ale ja bym nie wykluczył, że będziemy współpracować z innymi partnerami.Z każdym rokiem stajemy się coraz bardziej, ale zawsze będzie chodziło o utrzymanie jakości i innowacji.Nigdy nie перенапрягаемся.Sądząc po odpowiedzi, które otrzymaliśmy od tego partnerstwa, to całkiem możliwe.Gniazdo Nitro Circus jest wspaniały, bo wkrótce rozpocznie się ich europejskiej trasy koncertowej (która potrwa od 20 listopada do 9 grudnia).Przeprowadzamy kampanie marketingowe z naszymi klientami, a do tego wiele nagród będą VIP-pakiety i towarów dla Nitro tour.To było prawdziwe partnerstwo; są bardzo podekscytowani, aby interweniować.Współzałożyciel Travis Pastrana pożycza się, kiedy może, i bardzo wspiera.Nitro podekscytowani, bo to ich pierwsze przedsięwzięcie tego typu umowy, jak i nasze.Były one bardzo elastyczne i łatwe do pracy, pomimo девятичасовую różnicę czasu!Znaleźliśmy lepszego partnera w ekstremalnych, a ich wartości są zgodne z naszymi własnymi, w tym rewolucję w ich branży.Ja bym nie wykluczył pracę z innym partnerem w ekstremalnych, ale to chyba byłoby w innej branży, jeśli zrobiliśmy jeszcze jeden firmowy automat, gdzie marka ma znaczenie dla nas.Jak skomplikowana była mechanika gry bonusowej?DS: U nas była ta idea około dwóch lat, i zwróciliśmy się do niej w 2016 roku czy kasyno szczęścia jest zamknięte. Pierwsze dyskusji zajęły trochę więcej czasu.Najpierw opracowanie mechaniki była wyzwaniem, ale u nas też było więcej roku, aby pomyśleć o tym, zanim nawet byli pewni, że zrobimy grę.Gdy dochodzimy do tego momentu, kiedy będziemy wiedzieli, że mamy to zrobić, to u nas była dość dobra oryginalny pomysł o tym, jak to będzie działać.To jest zawsze wyzwanie dla projektowania i rozwoju nowej mechaniki, jak z punktu widzenia tego, co chce klient, jak i z punktu widzenia wewnętrznej matematyki, i to było, być może, 4/5 z punktu widzenia tego, jak trudne to było.Masz do czynienia z żadnymi innymi trudnościami, związanymi z produkcją markowych automatów?CM: Chodzi o to, żeby wszyscy byli na pokładzie dotyczące terminów.Każdy ma swoje ograniczenia – z obu stron.To tam iz powrotem: otrzymujemy zgodę na rzeczy, a nasz partner marki może dać nam aktualną informacje zwrotne, aby upewnić się, że gra spełnia ich законностям.Kiedy masz do czynienia z własnością intelektualną na markowe gry, istnieje wiele legalities.JS: Największy problem, który występuje zazwyczaj z takich form współpracy,-to jest, gdy partner marki znajdzie problem w obszarze, który został wcześniej zatwierdzony.Czasami niektórzy partnerzy marki, zazwyczaj mówią "a co to" przez trzy tygodnie po zatwierdzeniu, na przykład, więc musimy wrócić do deski kreślarskiej.Na szczęście z tym projektem nie mamy do czynienia.Wszystko poszło bardzo gładko.Celem jest na tysiącletnią odbiorców z tego rodzaju umowy?CM: Duża część tej gry polega na tym, aby przyciągnąć nowe pokolenie graczy.Podczas gdy my, oczywiście, ukierunkowane na naszych typowych graczy w Иггдрасиль, wielka rzecz w tym polega na tym, aby przyciągnąć graczy, którzy nie koniecznie próbowałeś sloty wcześniej, ale ze względu na ich randki z tą marką skłonni dać mu spin.Bardziej казуальное wrażenie, szczególnie w grze dodatkowej, nadaje się do tego.Jesteśmy znani z коллекционными gier, więc dla nas nie ma w tym nic nowego, ale kolekcji żywią się tym wszystkim styl gry "społecznego gracza", tak że to jest coś, z czym oni też będą znane.Przejście do marka, mechanika i gra bonusowa dobrze nadają się do otwarcia nowej gry demografii.Czy jest zaangażowanie tysiącletniej odbiorców ważnym dla całej branży, czy to jest bardziej specyficzna dla tego produktu?CM: moim zdaniem, to bardzo ważne.Kiedy zacząłem pracować w gry online siedem lat temu, wszyscy mówili o tym, jak najlepiej przyciągnąć nowe pokolenie graczy, których oczekiwania powyżej i które szukają bardziej unikalne i spersonalizowane wrażenia.W ciągu ostatnich kilku lat gry online udowodnili, że mogą przyciągnąć młodych i aktualnych graczy, ale oczywiście, jeśli chcesz zachować ten impuls, należy otworzyć go dla większej liczby osób i uczynić go jeszcze bardziej przystępne.To jest to, co Иггдрасиль sprawia, że wyjątkowo dobrze.Tworzymy wysokiej jakości produkty, które wyglądają świetnie i od razu przyciągają uwagę.Próbujemy skontaktować się z nowego typu graczy, którzy mają takie pragnienie i chcą takiej jakości.Co myślicie o takich grach wideo, jak Grand Theft Auto, zawierający gry hazardowe?CM: automaty do Gry zawsze będą próbować osiągnąć poziom gier pod względem grafiki, a my przynieść więcej elementów gamification, aby to osiągnąć.W Иггдрасиле nieustannie dążymy do innowacji i раздвигаем granice tego, co może zrobić technologia.Każdy może utworzyć gniazdo 3x5, i widzisz milion takich na co dzień.Co przyciągnęło mnie do Иггдрасиль, to to, że zobaczyłem, jak rozgrywane są ich gry bonusowe i jak zmienia się mechanika.Możemy przynieść więcej aspektów gamification w nasze gry hazardowe i mamy kilka ciekawych projektów w разработке.ЈЅ: czerpiemy inspirację u nich, a oni u nas, ale model biznesowy jest bardzo różna.CM: JA bym nie powiedział, że świat gier wideo stanowi zagrożenie dla gier online.Możemy na wiele lat za taka sytuacje, bo zawsze będzie regulacja.Gier hazardowych firmy cieszą się zaufaniem i przechodzą przez ogromną liczbę reguł – firmy gier wideo musieli przejść przez to wszystko, zanim mogli nawet wyjść na tę arenę.Jakie są najważniejsze wyzwania dla branży gniazd i czy są jakieś przeszkody dla wzrostu Иггдрасиля?CM: uważnie śledzimy zmiany w odpowiedzialnej gry i stale gwarantujemy, że jesteśmy najbardziej odpowiedzialny przy projektowaniu, tworzeniu i wydawaniu gier.Chcemy być w czołówce w toku dyskusji i ciężko pracować nad tym, aby poprowadzić ich, gdy pojawiają się te pytania.Chcemy przyciągnąć właściwych ludzi i prowadzić odpowiednie rozmowy z odpowiednimi partnerami i zawsze staramy się wspierać naszych klientów. buffy the vampire slayer automat.