experts

que son slots en informatica

Firma Conversocial, zajmująca się obsługą klienta w portalach społecznościowych, przeprowadziła badania, porównując, jak szybko i skutecznie bukmacherzy reagują na zapytania klientów w serwisie Twitter que son slots en informatica. . Badanie wykazało, że bukmacherzy reagują średnio o 37 min z przerwą od pięciu sekund do trzech dniFirma z najszybszych średnim odpowiedzią była Betfair, których odpowiedzi zajęły średnio zaledwie 3 minuty i 7 sekund.William Hill był drugim z około 12 minut, a Paddy Power-osobom z prawie 20 minut.Skybet, Betfred i Bet365 pracowali od 20 do 30 minut, w tym czasie jak Coral było znacznie gorzej, średnio potrzebowały prawie półtorej godziny, aby odpowiedzieć walka w kasynie hells angels vs mongołowie. Badanie także mierzył procent wpisów, na które bukmacherzy odpowiedział.Średni wynik w ośmiu firm wyniósł 20%.Znowu Betfair zdobyła najwyższą ocenę, odpowiadając na 69% tweetów, a Paddy Power zdobył silną ocenę z 56%.SkyBet zostały przez podmioty z 41% , i jest duża różnica przed czwartym miejscem William Hill z 25%.Coral ponownie zdobyła złe wyniki, odpowiadając tylko na 14% zapytań, co było o jeden punkt procentowy powyżej Bet365 przydzielone przedziały czasowe na głosowanie. . Najgorzej było z Betfred, którego zespół w portalach społecznościowych odpowiedziała tylko 9,2% zapytań. Firma Conversocial wysoko oceniła szybkość reagowania branży na zapytania klientów"Ponieważ pięć z siedmiu badanych firm po raz pierwszy reagują na zapytania klientów w ciągu 30 minut lub mniej, widzimy, że jest to wyraźnie rozumieją liderzy branży" - czytamy w raporcie kasyno na żywo westmoreland mall restauracje. . W raporcie zaleca się również mieć działem obsługi klienta Twitter, którym zajmują się SkyBet, Betfair i Paddy Power.W badaniu stwierdza, że "dedykowane pokrętła działają dobrze, oferując klientom zasobu tylko dla ich problemów, i oszczędzają czas, pracując przez "szum" lub wiadomości, które nie są związane z obsługą klienta." Hałas-jest to szczególny problem, gdy w grze jest gra hazardowa na dużych wydarzeniach.Specjalne zalecenia dotyczące obsługi klienta są wzmacniane przez fakt, że Betfair i Paddy Power wykazały lepsze wyniki w nauce.