popular-news

za darmo bez depozytu sloty usa

Po ogłoszeniu swojej ребрендинге Spotlight Sports Group Gambling Insider wszedł do wyścigowe na pocztę, aby porozmawiać z Louise Агран, CMO Racing Post, i Mark Renshaw, dyrektorem Racing Post.To znaczna zmiana kierunku rebrandingu pod nową nazwą.Jakie były główne przyczyny tego?LA: To ważna decyzja i nie odnosili się do niego lekko.Nie jesteśmy już tylko "Racing Post".W skład grupy wchodzą cztery firmy, w tym Racing Post, Apsley, ICS Digital i ANZ.Dlatego czuliśmy, że musimy nazwę, która odzwierciedla wszystko to i odzwierciedla to, że nie zajmujemy się tylko wyścigi lub wielką brytanią.Mamy coraz więcej диверсифицируем się w sport i dane.My-cyfrowy biznes.Chcieliśmy coś, co pozwoliło by nam wyrazić więcej, niż, na przykład, nazwać siebie grupą Racing Post.W celu uruchomienia ребренда w ICE London, myślę, że to były napięte od kilku miesięcy.Ile przygotowania odchodzi na coś takiego?LA: To dość duży proces, który rozpoczęliśmy w lipcu.Proces ten składa się z kilku etapów.Najpierw spędzasz audyt działalności zgodnie ze swoimi konkurentami, aby zobaczyć, gdzie można usiąść, a następnie tworzenia cv do agencji kreatywnej.Przeprowadziliśmy szkolenie dotyczące nazywania się z wieloma ludźmi z całego biznesu.Weszliśmy do pokoju i wymyślili około 500 nazw – wszystkie dziwne i niesamowite.Potem kontynuowaliśmy skracać te nazwy.Otrzymaliśmy także kilka porad prawnych na temat tego, co już było znakiem towarowym, a następnie dostał zgody rady nadzorczej i zaczęli tworzyć i konstruować marki.Właściwie to był sześciomiesięczny proces.Jakie nazwiska nie znalazły się na liście?LA: No u nas było ich dość dużo.U nas była Wyścigowa grupa pocztowa, Pocztowy, jazdy grupa Pocztowa sportowa grupa.W końcu zdecydowaliśmy, że lepiej będzie po prostu całkowicie odejść od tego.Reflektor-to jest to, co było integralną częścią Wyścigów postu, odkąd zaczęliśmy.Używamy go, aby ocenić szanse na każdego konia w wyścigu, więc to jest to, co jest naprawdę blisko nas w każdym razie.MR: czy Powinniśmy wyrzucić kilka najbardziej dziwacznych nazw lub chcemy zachować je w tajemnicy?LA: No u nas były rzeczy, które oznaczały wiedza, takie jak Delphi, i w pewnym momencie mieliśmy Dobry sportowiec grupa, która bardzo mi się spodobała.Następnie mieliśmy kilka rzeczy, czyli światło, tak Jasne i Świecące.MR: jest To dość skomplikowany proces, i można sobie wyobrazić, że w grupie z 10 lub więcej osób było mnóstwo różnych pomysłów.Jak powiedziała Louise, absolutny klucz tutaj jest nie w tym, gdzie jesteśmy i gdzie byliśmy, a w tym, gdzie będziemy za pięć lat.Z tego względu, jaki jest długoterminowy plan na najbliższe pięć lub więcej lat?MR: przeszliśmy od jednej firmy z naciskiem na brytyjskie i irlandzkie jezdzie, a teraz jesteśmy w następnej fazie.Nowa nazwa grupy jest absolutnie fundamentalne dla tego.Możemy nie tylko zdobyć nową nazwę, ale i jesteśmy w procesie integracji gospodarczej, które posiadamy, w głównym biznes.Robimy to dlatego, że wszystkie one mają różne umiejętności i różne możliwości, które przy bardziej ścisłej i kompleksowym podejściu mogą być wykorzystane do osiągnięcia naszych celów.Jeśli spojrzeć na umiejętności ICS w Leeds lub Apsley w Bristolu, często bardzo różnią się od tego, co mamy tutaj, ale gdy patrzysz na te wszystkie umiejętności i wymieszać je razem, to dość mocno.Jak Wyścigowa stanowisko, nie mamy ogromną pozycję w sporcie, więc chcemy korzystać z zasad perspektywy i myśleć, jak to robimy.Drugi fokus-internacjonalizacja, jak w wyścigach na początku, tak i w sporcie.Chcemy korzystać z dostępnych u nas wiedzę i możliwości, i przenieść je w międzynarodową sferę.ICE będzie ważnym momentem dla grupy z punktu widzenia rebrandingu.Co oferuje Spotlight Sports Group na targach ICE 2020, aby wyróżniać się na tle konkurencji?LA: To będzie zupełnie inne podejście w porównaniu z ostatnimi latami.Po pierwsze, pokazujemy, że znacznie bardziej skupić się na klienta, który popełnia zakłady sportowe.Staramy się pokazać naszym potencjalnym partnerom, że możemy pomóc im znaleźć ogarnąć, kupić, przyciągnąć, zmotywować i zatrzymać klientów.Teraz możemy pomagać ludziom na każdym etapie ich drodze do klienta na różne sposoby, o których, być może, nigdy nie znał.Jeśli jest coś, co chcę, aby ludzie myśleli o sportowej grupie Spotlight Sports Group po ICE, to wszystko o tej szerokości geograficznej.Ludzie zbyt długo kojarzyło nam się tylko z rasami, wielką brytanią i Irlandią.Tak, chodzi o to, żebyśmy wyszli z tej skorupy. za darmo bez depozytu sloty usa.