news

najlepszy sposób na zarabianie kasyno

lfastreet – prywatny słoweński producent multiplayer elektronicznych automatów do gry-oczekuje, że w najbliższych latach jego produkty są szeroko reprezentowane w Azji, mówi dyrektor sprzedaży Albert Радман. ?"Azja była solidnym rynkiem [dla Alfastreet] w ciągu wielu lat" - powiedział pan Радман GGRAsia"My ciągle udajemy się w Azji" - dodał najlepszy sposób na zarabianie kasyno. ?W Kambodży z naszymi klasycznymi automatami R8 (flagowy восьмистанционная ruletka Alfastreet) my 'właścicielami' rynkiem.Рэдман dodał: "jeśli chodzi o naszych nowych produktów [w tym мультиигровой pojedynczy terminal WIKY od Alfastreet], to bardzo dobrze współpracujemy z Singapurem i Malezją.W ostatnim czasie udajemy się na Filipinach jest super; Laos zawsze dobre dla nas" cypress bayou casino w charenton louisiana. p do niedawna Makau nie wchodził w priorytetowych rynków Azji dla Alfastreet.Ale panie Радман mówi, że teraz firma dokłada więcej wysiłku na tym rynku kasyno starlight bufetowe menu obiadowe. ?-Teraz robimy kilka spraw w Makau.Рэдман rozmawiał z GGRAsia w końcu Global Gaming Expo (G2E) Asia 2016 chiński nowy rok grosvenor casino. Doroczna wystawa i konferencja azjatyckiej branży gier zakończyły się w czwartek.Stało się to w weneckim Makau graton resort and casino shuttle. . ?-Byliśmy zadowoleni z obecności gości - powiedział pan Радман"Zdajemy sobie sprawę, że wszystkie główne potencjalni klienci, konsumenci i inwestorzy byli tutaj.t G2E Asia 2016, jednym z najważniejszych wydarzeń targów Alfastreet była linia produktów firmy, łącząc tradycyjne mechaniczne samochody z cyfrowymi букмекерскими stacjami.Na szczycie samochodu wyścigowego "Royal derby" firma Alfastreet zaprezentowała swój nowy produkt "Mokre wyścigi" (na zdjęciu) z tematyką wyścigów łodzi 50 euro za darmo kasyno bez depozytu. . ?- Nasze stoisko było bardzo zajęty podczas wystawy tylko z powodu tych dwóch maszyn, - powiedział pan Радман. "Jest duże zainteresowanie, ogromny potencjał w ogóle do tych maszyn, ale również i do naszych standardowych produktów, które zawsze są skuteczne na azjatyckim rynku i cieszą się wysokim popytem" - dodał.